tisdag, oktober 27, 2009

Visor och boxning

För 2 år sedan var jag och Kristin på Josefines visescene i Oslo och såg Sofia Karlsson. Bland det bästa jag har sett.
Josefines visescene bjuder på lite smått och gott då och då. Faktiskt så var Sofia där i onsdags också, men då var jag TYVÄRR inte i Oslo.
I morgon är det visor vs. opera. Låter spännande va!
(Sofia, du skulle varit kvar i Norge....)
Kanske man skulle dra dit för omväxlingens skull.


Berättade jag om det nya gymet vi börjat på? Som var så bra?
Nu har vi bytt iallafall.
Och detta är om möjligt ännu bättre. För här har dom kick-boxning. Det finns inget bättre sätt att köra helt slut på sig, utan att man tänker på att det är jobbigt. Perfa! Dock är jag orolig för att jag eventuellt ska drabbas av whiplash-skador för att min box-partner är så proffsig och stark.

Dessutom har Glenn gjort ett program till mig efter mina önskemål, så jag har något att följa när jag gymmar.
PLUS att man kan gå och simma på Tøyenbadet inklusive i detta gymkort.
Mycket bra, jag är riktigt laddad.

God kväll

2 kommentarer:

Sofia sa...

Men alltså, Sofia var där i onsdags och du sa inget! MEH!
Och nu så plågar du mig med att det kommer bli visor vs. opera - de två bästa musikstilarna! MEH!
Och dessutom har du börjat på värsta kickboxningen, världens roligaste och bästa sport -MEEEEH!Jag måste nog flytta tillbaka omgående!

Evesie sa...

Haha. Ja, gör det! Allt händer i Oslo vet du..
Om du inte flyttar hit så finns det ju annars alltid anledningar till att hälsa på :)

Dom har faktiskt boxning på workout'en i Leksand.. du får trösta dig med det.

MEH!