tisdag, oktober 27, 2009

Bilder

Besök i bilder

I början på månaden hade jag kärt familjebesök


Jag fick superfin ljung som nu pryder min balkong


Familjen Sellner är en riktig kortoxe-familj.
Samma sak varje gång. Alla mot far, för att far brukar vara lite kaxig. Men det är lite synd om far tycker jag, eftersom han kommer ganska rejält i underläge


I Frognerparken


Frognerparken är värd att besöka ofta, då den ter sig så olika beroende på årstid





Sedan har jag också haft besök av denna fröken F och hennes mor. Mysigt!


Fröken F är en riktig dans och sång-primadonna


Vi var på Hoppeloppeland. Kul! Tyckte både vuxna och barn


Magnus åkte lite långsamt... :)


Vi bakade chokladmuffins. Mums. Man fick slicka skålen


Helmysigt!



Bilder är bra minnen

1 kommentar:

Syster sa...

Vad härligt! Far i t-shirt och mamma i vinterjacka och vantar.... ;)