torsdag, oktober 09, 2008

VM i vadå?

Ibland skulle jag vilja ha ett enormt intresse för något
Eller vara enormt bra på något
Men man blir oftast en medelmåtta som är hyffsad på en del

MEN skulle det finnas i VM i att ta på och av sig en hockeyutrustning snabbast hade jag nog fått representerat Sverige iallafall.
Alltid något



Eller så kan det vara så att jag råkar sitta bredvid Norges långsammaste utrustnings-påtagare, så mitt självförtroende är lite för bra angående detta egentligen... :)

5 kommentarer:

Kristin sa...

hmmm det er vel ikke meg du mener...for jeg er ganske rask og enda raskere om jeg vil;)

Evesie sa...

Nej det är slowmotion-Terrie jag tänker på =) he he

Anonym sa...

På tal om hockey... Har Dalarna något elitserielag?
Haha...
Och så ett tips: sportbloggen.hd.se
bloggade faktiskt om daladerbyt härom dagen.
Ha det finfint!
kramar Björken (inte som i björklöven dock)

Evesie sa...

Björken. Glad att få en kommentar av dig. Har kommenterat din blogg i retur.
Räknar med att du refererar från de härliga Ängelholm-matcherna i bloggen å!

gibben sa...

Snygg bild! :)