torsdag, januari 10, 2008

Good-day

Oh bubbles, I hope that soup gets thick - Fy bubblan, jag hoppas den där soppan reder sig

How does it stand to? - Hur står det till?


I Smedsbo var det en som var ute och gick med sin get. I koppel


Nu tror jag att jag har koll på allt jag ska ta med mig på resan. Och bannemig har jag nog lyckats packa snålt! Men det är ju i princip ett krav också


Filosofiska tankar:
Jag har drygt 1500 låtar på min iPod. Ofta kör jag på blanda spår. Och då blir jag så överlycklig när just en specifik låt kommer - som jag tycker är den bästa på just den skivan som den finns på. Och så tänker jag att - den sannolikheten var ju inte så stor!
Men, det är ju exakt lika stor sannolikhet (truealikehot) att någon annan låt från den skivan kommer, som jag inte tycker lika mycket om.
Mmm, men det är ju fint att man kan glädjas åt det lilla


Dags att vara en äkta bitchmountain-kicker igen
(Ut och åka spark alltså)

Inga kommentarer: