onsdag, januari 09, 2008

Balle Cildt

Hahahahaha den var ju roligast på länge. Balle Cildt


Hur som helst

Tycker du att du generellt har bättre musiksmak än alla andra?

Det tycker jag. För konstigt vore det väl annars? Jag kan mena att det finns en och annan som har bra musiksmak. Men inte lika bra som mig


Det verkar finnas en del som inte riktigt förstod den där "ligga-vitsen" som utspelade sig på Visir härom veckan.
Men då får ni klura vidare på vad det var som var så kul
Grattis Erik och Anna som jag vet har förstått nu iallafall :)


Idag fick jag träffa många godingar och det var kul:
Världens charmigaste Victor som dansar och tycker livet är underbart plus hans härliga föräldrar, Fina-Lina som jag träffar för sällan och syster med karl som bjöd på thé-kakor och sällskapsspel. Dock lät dom mig inte vinna konstigt nog


Hasta luego amigos

1 kommentar:

Anonym sa...

självklart förstod jag vitsen.. och det var ganska kul, måste jag säga! :) Du, det var länge sen nu! Är du i Leksand? Kommer du till falun nåt? När åker du vidare?