lördag, januari 12, 2008

Bulan

Undrar du vad som hände med David Beckham's bula?
Inte jag heller!


Igår var vi kreativa, jag och Sofia, och lyckades kreera varsitt halsband. Dessutom vet vi allt om schlager nu (det vet jag inte om det är positivt dock) :)


Snart ska jag och mor iväg och relaxa på den förnäma och exkluiva relaxen i Playsand
Götti-götti


Imårrn kanske ni andra bloggare får en utmaning. En sån där löjlig utmaning som cirkulerar på bloggar som egentligen mest är självcentrerad och egofixerad. (same same) (lapp lapp)
Det ser ni fram emot va!


Arne och ut

2 kommentarer:

Erik sa...

haha jag såg också den rubriken i tidningen och tyckte att det va nog den största ickenyheten på väldigt länge!

Anonym sa...

hahaha...jeg tror nok ikke stakkars beckham har så mye å skryte av så han bruker susp!!