måndag, oktober 01, 2007

Efter helg kommer vecka

Helgen bjöd alltså på 90-talsfest
Vi var ut en kort sväng på fredagen och tog en öl (inte jag eftersom jag körde.... men de andra) :) Och de spelade massor av 90-talsmusik där! Vi har upptäckt att de faktiskt gör det ganska mycket här. Helbra
Så det blev lite uppvärmning.. sen var det fullt 90-tals-musik-ös i huset på lördagen.
Ännu en lyckad lördag
Och en väldigt lugn söndag
Vi såg en Ants-film och Simpsons the movie. Fast jag missade tyvärr slutet på Simpsons-filmen


Dom tycker att jag är en pensionär här.. bara för att jag virkar, stickar, löser korsord, går med ICA-påsen på underarmen mm.
Eller som David sa - en pensionär i en 10-årings kropp. Bara för att jag ville leka burken
Men det går fint det.. jag är gärna en pensionär i en barnkropp! En ganska perfekt kombination


Snart är det bannemig jul igen. Det är som vanligt
Det var bara när man var liten och längtade efter julen som den aldrig kom


Dagens norska ord:
Rundkjöring = rondell

//Ave-Maria

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörredu, appropå jul, jag har nåt att säga: Tult????????? Jag har höga förväntningar! Utan dig, ingen tult!

Erik sa...

Burken som är så kul!

Anonym sa...

Ha ha, bra det er flere som kommenterer dine pensjonistaktiviteter. Jeg begynte en stund å lure på om det var jeg som var rar, og at alle andre på vår alder satt hjemme og strikka di også... men nei, det var nok bare du ja :p