söndag, september 16, 2007

Vad är väl en söndag i Porsgrunn...

Gårdagen bestod av shopping i Skien, samkväm i huset med taco och förfest och utgång i Skien.
Det var faktiskt första utgången här med gänget, och det var riktigt hel-kul
Vi har oftast hel-kul tycker jag.. galet mycket skratt hela tiden. Det kommer man verkligen sakna sen! Plus att man förmodligen inte kan köra en bråkdel av skämten med andra som inte varit med här..


Idag har vi sett 2 filmer. Den första var Blades of glory och den var festlig. Den andra var Old school vilken inte riktigt föll mig i smaken.. men men!

Nu var det längesen jag hade någon åsikt = varning för slentrianbloggande igen.


Nu ska jag läsa bok

Dagens norska ord:
Dritings = aspackad


Över och ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Glädjer mig att du verkar ha det fint med butiksbygget, bra med många skratt. Bra jobbat att orka med två filmer på en dag, jag å Ida fixar inte ens en, på bio. Snark.
Kram
/Jenka