fredag, september 14, 2007

Men fredag är ändå den dagen som känns bäst...

Fredag idag, ledigt imårrn! Härliga tider. Ikväll blir det bowling, och imårrn blir det samkväm med tacos och utgång. Vi är bra på att umgås här måste jag säga

Idag var det benträning på gym-schemat. Innan hette jag och min PT Biff1 och Biff2. Men nu är vi fet och fit. Det är jag som är fit alltså :) Han ska nämligen äta upp sig.. för att sen träna ner sig. Onödigt tycker jag då.
Undrar om det blir nåt gymande för mig när jag kommer tillbaka till Oslo. Det hade ju egentligen varit väldigt bra. Får väl hitta nåt bra ställe. För nån hockey blir det ju tyvärr inte.


Så idag ska jag nog till och med ta på mig lite smink för första gången på en månad. Woho!


Dagens norska ord:
Gallamiddag = galamiddag (mmm mums det lät gott!)


Under och in

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!

Du får komme og trene på SATS Kampen;) Og det er vel ikke umulig at du kan være med på noen istreninger selv om du ikke skal spille:)
Når det gjelder idol så er jeg enig med deg...det dukket opp på tv nå også ble jeg bare sittende å se på...men jeg får vondt i magen jeg også...de er så utrolig slemme mot mange av deltakerne!! ja greit de kan ikke synge, men det går vel ann å si det på en saklig måte!! huff!

Evesie sa...

Verkligen!! Det finns faktiskt ingen anledning att såga så brutalt som de gör. Men men.. folk gillar visst att se på det så! :)
Huff!