måndag, september 03, 2007

Samhällsinformation

Jenny från Finland som är med i projektgruppen kom med kul idé. Istället för att ha reklam på TV, så kunde det vara samhällsinformation om både det ena och det andra. Till exempel hur man kopplar datorn till TV'n, hur man sopsorterar rätt, förslag på hur man kan motionera eller äta bra eller hur man tapetserar eller kanske första hjälpen.
OK det låter kankse lite konstigt, jag märkte det när jag skrev det nu. Men eller hur - såna nyttiga saker som faktiskt inte alla kan.
Aja

Imårrn ska jag frissa till mig - det blir gött! Egentligen vet jag inte om jag borde spara ut håret, för då sätter jag ju bara upp det i snodd och det är ju inte så festligt.. jag har egentligen trivts i lite kortare hår. Men man måste klippa sig oftare och man måste ha plattången som sin bästis. Jag måste iallafall ha det eftersom mitt självfall blivit ännu mer själviskt på senaste tiden. Men men. Det är väl bara att klippa av det igen om det skulle vara så. (Detta var ju ointressant)


Igår såg vi den senaste Bourne-filmen The Bourne Ultimatum. Den var helt OK. Fast inte lika bra som de två första.. Men det är väl kanske så det brukar vara.


Dagens norska ord:
Knuse = krossa

Över och ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det är en lysande idé som Jenny kom med! Tänk vad bra och nyttigt! Jag skulle sitta som klistrad allt som oftast! Kan ni inte skriva ihop ett förslag och skicka till TV4 med flera?

Kram!!!