söndag, september 23, 2007

Hjem

Jag har faktiskt bott i Norge i över ett år. Det är ganska länge egentligen och man borde vara bättre på att reflektera över vad det är man gör och hur man har det. Jag tänker alltid när jag hör om andra som är ute och far och bor utomlands att - oj, jaha hur är det då, häftigt! Men det tänker man ju knappast själv när man är här. Det är ju trots allt inte så avancerat. Men lärorikt ändå



Det blev en tur hem i helgen! En härligt mysig familje-helg. Det får jag lägga till i energi-förrådet tillsammans med projekttiden så jag har att ta av när jag kommer tillbaka till butiken. :)
Inget fel på det, men det är bara det att det är så väldigt kul att vara på projekt.

Välkommen tillbaka till bloggandet Erik! Hoppas det känns bra


Det är otroligt vacker höst här hemma i Leksand. Det märks att vi är söderöver annars.

Well nu ska jag vara typisk svensk och handla med mig lite mat till det dyra oljelandet Norge.

Dagens norska ord:
Tråkke = trampa

Höj

1 kommentar:

Erik sa...

OJ tack så mkt! känner mig hedrad! det känns mkt bra, är otroligt inspirerad och laddad! Har glömt hur man la upp länkar å sånt men ska göra det så fort jag har tid att sätta mig in i det mer. när får man läsa om dig i dd förresten? säg till så jag inte missar nåt!