onsdag, september 19, 2007

Global fuβball

Det kändes fint att få bekänna mina tvångstankar-synder. Och fint att jag får lite sympatier och medhåll också :)


Det är ett himla tjat här om att vi ska spela fotboll jämt!!! Dom borde ju ha förstått vid det här laget att jag inte vill briljera med mina skills på banan... de blir ju så ledsna varje gång.
Vi ska se film sen ikväll också. Transformers blir det. Vilket jag inte har några barndomsminnen om, men det blir spännande ändå.


Idag kom personalen till butiken för första gången. De har varit på Clas-kurs i Insjön i 1.5 vecka och på praktik i Oslo, på Oslo City faktiskt. Så idag har vi samkvämat med dom. Spelat bowling till exempel. Men jag var mest sur för att jag var så kass
Det är ganska festligt, för många man träffar som jobbar på Clas har varit på just denna Clas-kurs i Insjön. Och de flesta har såklart också lyckas ta sig till Lucky...! Ja, när man inte vet bättre så

Efter det var det träning som vanligt. Och jag och Jenny gick även på pilates efter gymmandet. Men jag vet inte riktigt jag... det var nog inte min grej. Eller så ska jag pröva någon annanstans och gå in för det ordentligt och göra det ett par gånger i veckan. För det är ju en hel del teknik och så.


Jag ska börja med ett stick-projekt idag. Kanske får ni se resultatet här så småningom.


Det börjar faktiskt kännas drygt med dagens norska ord... jag börjar få tomt på dom!
Men OK... jag ska anstränga mig.
Dagens norska ord:
Inrømme = erkänna
(har jag haft den kanske?)



Målmiss (över och ut)
Citat: Martin Pettersson

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ära... man tackar...

Anonym sa...

Hej syster! Kommer du hem idag?!? Jippi! Det ska bli roligt att träffa dig!

Kram!

Anonym sa...

Vilken ära för alla Clas-jobbare som får åka till ett sånt finfint stäle som Insjön!

Erik sa...

hej hej! hittade du nån bra bok på lundells? tänkte bara berätta (förutom att jag lästa massa på din blogg å den är väldigt rolig) att jag föll för grupptrycket från din mamma å har nu börjat blogga igen! samma tid, samma kanal (först skrev jag samma kanel) samma adress