tisdag, juni 05, 2007

Naiv. super.

Jag har börjat läsa en norsk bok. Den heter Naiv. super. Den ska tydligen vara ganska kul och bra, fast speciell.. Känns fint att läsa en norsk bok :)

Ska snart jogga iväg på träning, det ska bli gött. Min form är som den förtjänar med tanke på att jag är alldeles för lat just nu..


Jag har insett idag att jag helt enkelt inte gillar köttfärs så mycket. Men det har tagit lite tid att inse. För eg. har jag aldrig gillat köttfärssås och spaghetti så mycket. Speciellt inte min egen, den smakar förskräckligt. Och det sa healing-Kent till mig också, att han såg för sig att jag inte åt köttfärssåsen, utan bara pastan. Hur kunde han veta det? Idag har jag gjort taco-paj efter bästa förmåga.. men jag blir ändå illamående när jag äter det. Samma symptom som köttfärssås. Kanske har det något med blodtype-dieten att göra?? Jag kanske inte borde äta köttfärssås? Precis som att jag med min blodgrupp mår bra av att äta ägg. Ska kanske kolla upp det!

P.S. Vi har äntligen fått oss en fjärrkontroll till TV'n!! Det var efterlängtat. Den är väldigt lång och smal och har ett handtag längst upp, med en rem som hänger löst och i andra änden är det en pigg och en liten plastbit. Den liknar väldigt mycket på en skidstav förresten. D.S.

Dagens norska ord:
Skuls = kvitt

//Ave-Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Naiv. Super. är skitbra! Väldigt speciell, innehåller t.ex. 5 sidor med en lista på djur huvudpersonen sett och 5 sidor med en lista på djur som en liten pojke sett. Men mycket kul! Det är kul med en bok som sticker ut ur mängden.

Wow! Äntligen en fjärrkontroll! Och den fungerar! HAr ni inte letat i snart 9 månader nu efter en fungerande fjärris?

Ha det bra! Se till att fira vår Svenska nationaldag imorrn med pompa och ståt i den lilla hålan Oslo!

KRAM!