tisdag, juni 12, 2007

Man får ju inte klaga.... men...

Den frasen har man hört några gånger i den här värmen! För det är ju så att man får inte klaga. Men ändå tycker alla egentligen att det är aningens för varmt. Men nu ska det bli lite svalare verkar det som. Det är jag glad för iallafall!


Hur många av er läsare tvättar vaderna varje gång ni duschar? Är det inte så att tvålen faktiskt rinner ner dit ändå, och rengör vaderna av sig själva?? Eller är det bara jag som är en lortgris som inte tvålar in vaderna varje gång jag duschar?

Hur ofta tvålar du in vaderna?
Varje gång jag duschar
Varannan gång jag duschar
Kanske var femte gång jag duschar
Mer sällan
Aldrig
Vet inte
Det har inte nån annan med att göra!
Free polls from Pollhost.com

Idag har jag wokat ihop en maträtt som jag kallar "Havets läckerheter med en kulinarisk blandning av egenodlade grönsaker samt olivoljemarinerad fettucine"
Den består av äggnudlar, grönsaker, räkor och kräftstjärtar :) MUMS

Ikväll är det träning. Gött

Dagens norska ord:
Heldiggris = lyckost

Yo

Inga kommentarer: