måndag, maj 07, 2007

PS

Okej, nu vågar jag berätta om min utomkroppsliga upplevelse jag hade på tåget på väg hit till Oslo idag. Anne har lugnat mig..

Jag satt och slumrade lite på tåget. Och plötsligt kändes det som en stor g-kraft slog emot mig (så kan man säkert inte säga, men ni förstår kanske), som om jag åkte berg-och-dalbana supersnabbt eller så. Jag var halvt medveten och tänkte att - nu spårar tåget ur! Men det gjorde det inte..
Men då började det sticka i kroppen och jag insåg att jag inte kunde röra på mig. Jag var fortfarande rätt medveten.. att jag satt på tåget bredvid en annan tjej och så vidare.
Jag tänkte att "Hur 17 ska jag kunna förmedla till henne att jag inte kan röra på mig! Det är nåt fel..!" Och så försökte jag öppna och stänga handen, men det rörde sig inget...
och plötsligt spratt jag bara till. Och så var allt som vanligt
Men jag blev skitorolig och trodde att nån i min närhet varit med om en olycka och kommit in i min kropp.

Jes, det är nu det är dags för er att skratta!

Anne berättade lugnande nog att hon varit med om detta många gånger.. just i gränsen mellan sömn och att man är vaken.

DS

Inga kommentarer: