tisdag, mars 06, 2007

Yabba-dabba (eller hur Jenny?)

Söndagen blev lugn och skön med lite pizza och spel på slutet av dagen. Najs!

Välling har jag letat efter här i Norge, men det finns ingenstans! Så jag smugglade med mig litegrann från Sverige nu. Det var riktigt gott. Och säkert bamse-nyttigt

Tidig vecka vilket innebär klännings-sömnad. Förhoppningsvis. Det ser ut att bli lite uppbokat ändå. Vill hinna med att sola nån gång dessutom. Lakans-blek är inte en så tjusig färg att ha på kroppen tycker jag.

Dagens norska ord:
Betennelse = inflammation

Hasta la vista

1 kommentar:

Erik sa...

jag antar att du menar solariesolning... Som den naturmänniska jag är vill jag bara säga att solarium är endast marginellt bättre än kosmetik träning! (Erkänner att tanken har slagit mig att det skulle va kul å prova)