lördag, mars 03, 2007

Gurk-staden

Dag 1 i Västerås
Jag kom fram tiiidigt tidigt. Närmare bestämt klockan fyra på morgonen.

Sen har vi varit på stan och shoppat loss rätt bra allihopa! Grymt. Skor och örhängen till klänningen. Plus en jacka, ett linne, ett par till skor och ett par till örhängen.


Sen - höjdpunkten: Arosfortet
Det är ett sånt äventyrsställe, där man är i lag och utför en massa "celler" som på Fångarna på fortet. Allt går ut på samarbete. HUR kul som helst!!! Det ska jag garanterat göra igen.


Jag måste förresten uppdatera lite om den där incidenten förra lördagen då en tjej knuffade mig på dansgolvet. Det visade sig att Felix som är "världens snällaste" och "aaaldrig skulle göra något sånt med flit", han hade minsann hällt ölen på henne med flit!! Ha ha, det gör det hela ännu roligare.


Ikväll är det matlagning och spel och annat mys på g.

Återigen är det inte vara kul att vara svensk i Norge när det är mästerskap i längdskidor. Guld efter guld kammar dom hem. Men de är ju duktiga då såklart... Men Yngve klarar ju inte att hålla igen på kommentarerna som vanligt: "Jag trodde det var något fel på TV'n tidigare idag... det såg liksom ut som om svensken och ryssen gick i slowmotion!"

Dagens norska ord:
Feiebrett = sop och sopskyffel (eller vad det nu heter på svenska:) )

Hej hå

1 kommentar:

Erik sa...

Shit det är inte alla som får åka på kurs till utlandet!