tisdag, mars 06, 2007

Sömnad på G igen

Nu känner jag att jag är på G igen med klänningen. Det blev ett lite antiklimax där ett tag.. men nu så. Stödskenorna är fastnålade och nu ska de sys fast. Erik såg Forest Gump framför sig när jag berättade om stödskenorna. Ja.. vi får väl hoppas att det inte ser ut riktigt så!

Mina provlinser som jag fick förut är bäst hittills...! jag får beställa lite fler av dom tror jag allt. De är svagare i styrkan än jag haft på länge, men det går fint ändå.


På söndag är det skidtur med jobbet som gäller! Jihooo så jag ska följa med en på jobbet hem till honom å se om jag kan låna en snowboard. Supersnällt. Hoppas det passar.

Jag skulle så gärna vilja träna gymnastik också. Men det är lite svårt för mig som gammal avdankad att hitta en bra grupp. Well. Jag får stå på händer i hallen så länge.

Dagens norska ord:
Lyspäre = glödlampa
(hoppas jag inte haft den förut)

Knappnålshälsningar from Evesie

Inga kommentarer: