torsdag, mars 08, 2007

!!!

Min gamla kära dator har gett upp!!! Den vill inte starta. Eller jo den startar, men det är bara svart på skärmen. Mitt indragande av nörding har nu gått ner till noll nörding! ojojoj hur ska det gå. Nu har jag fått låna snälla Annes dator.
Ja det var dagens i-landsproblem

Vi spelade match mot Holmen igår. Vi vann med 3-0, fast mot det laget borde vi vinna med mer. Men men, vinst är vinst

Fika idag med en ny bekantskap från ett av lagen vi möter i serien, det blir kul!
Och imårrn är det lönningspils, lördag jobb och kanske en liten fest, och på söndag åker vi till Norefjäll och åker skidor!! Eller snowboard. Jag har fått låna en på jobbets gamla bräda, ja det sa jag kanske. Det ska bli riktigt skoj. Hoppas bara inte all snö hinner regna bort innan. För nu är det bra regnit här. Det till och med ganska vårigt ute.

Dagens norska ord:
Kabal = patience

Hej!!

Inga kommentarer: