tisdag, mars 20, 2007

Post

Jag har så många "jippie!" att se fram emot nu i vår och i sommar... här är några av dom:

* Timbuktu-konsert imårrn. Jippie!
* Familjebesök i helgen. Jippie!
* Hem i påsk. Jippie!
* Familjebesök i slutet på april. Jippie!
* Till Stockholm och hälsa på gamla godingar. Jippie!
* Förhoppningsvis till Örebro och hälsa på gammal goding. Jippie!
* Förhoppningsvis inflytningsfest i ett hus :) Jippie!
* Bröllop i sommar. Jippie!

He he


Och så klänningsuppdatering. Det går framåt. Jag har sytt ihop nederdelarna, och tyllet som ska sitta på fodret. Men det är nu det avancerade börjar.. men jag får nog lite hjälp av en i hockeylaget som är jätteduktig på att sy! Det blir bra :)

Och NJA... den där kommentaren jag fick om att jag skulle ha något speciellt i åtanke när jag skrev hengekøye som dagens norska ord.. det förstår jag inte vad du menar med!! :)


Tack för skivan förresten Fisoa!

Dagens norska ord:
Leg = vad (på benet alltså)

//Eve the sleve

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fisoa kommer på besök. Jippie!

Varsågod Eva! Kul att du gillade den och vad bra att du får posten nu igen. Kram kram!

Anonym sa...

tjolahopp!

Berätta om Timbuktu sen! vill veta hur konserten var!

Förresten så får vi snart ta och planera in en sammankomst!


KRAM

Anonym sa...

Hello
http://www.royalpalmcafeandinn.com/ - lorazepam mg
This is further increased when Ativan is combined with alcohol, narcotics, or other medications or substances that cause drowsiness and sedation.
[url=http://www.royalpalmcafeandinn.com/]buy lorazepam[/url]
There are rules and regulations for prescribing and dispensing Ativan.
cheap lorazepam
This is further increased when Ativan is combined with alcohol, narcotics, or other medications or substances that cause drowsiness and sedation.