söndag, mars 18, 2007

På topp

Vi vann dagens kamp mot Jordal som ligger tvåa i serien. Så de två sista matcherna har vi alltså spöat ettan och tvåan i tabellen. Och det med råge! De var lite småsura, vilket märktes på alla crosscheckingar :) Vi är så duktiga och det är verkligen superkul. Jag har nog faktiskt aldrig kännt en sån glädje i att spela hockey som nu.
Men nu är ju säsongen slut för den här gången. Ett par träningar har vi kvar, men sen är det vila. Synd för mig som säkert inte får så mycket egen träning gjord. Jag får längta till barmarksträningen.


Igår var det födelsedagsfest hos en i laget. Kul! Singstar gick varmt.

Tidigt som tusan imårrn så jag ska nog lägga mig tidigt.

Veckan som kommer:
Timbuktu på onsdagen och besök i helgen!!!

Dagens norska ord:
Hengekøye = hängmatta

//Ave-Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Hengekøye ja. Hvorfor valgte du akkurat det som dagens ord Eva? Noen spesiell episode du forbinder med hengekøye?