fredag, mars 02, 2007

Lång dag

Freeeedag är det idag!

Har varit och fikat efter jobbet. Väldans trevligt.
Sen såg vi en gubbe som sprang fort som 17 med sin rullator - för att han inte skulle missa bussen. Det såg verkligen festligt ut. För han sprang ganska fort.. såg inte direkt ut att behöva en rullator :)
Dessutom var det två stycken jag kände igen på stan idag! Fantastiskt.
Jag har inhandlat ett överfallsalarm idag. He he. Bättre än inget. Det är alldeles för mycket skit runt ikring just här där vi bor..
Ni som känner mig litegranna vet ju att jag inte är nån film-människa. Svaret på frågan "Har du sett ......?" är nästan alltid nej. Jag ägde 2 filmer innan jag flyttade hit och nu äger jag plötsligt 13 stycken!! Fast jag har bara tittat på 5 av dom. Hmm .. intressant va.
Jag får väl se dom nån gång när jag verkligen inte har nånting annat att göra. För annars tycker jag som sagt det mest är waist of time å kolla på film :)



Dagens norska ord:
Trekke = dra

//EMS

Inga kommentarer: