fredag, mars 02, 2007

Oops

Glömde visst den där uppdateringen igår kväll. Men jag antar att ingen gråter för det =)

Kören var KUL och jag ska fortsätta tänkte jag..! Andra sopran är där jag ska hålla till. Vi sjunger i Oslos äldsta kyrka, som har stått ända sen 1100-talet! Lite häftigt.
Man blir faktiskt glad av att sjunga, så är det bara.

Idag har jag varit på jobbet i 12 timmar, och sen suttit i ett sekretariat för innebandymatcher i två timmar. Så nu när klockan är tolv är jag hemma igen.

Imårrn är det dags för utflykt!! Jihooo så skoj

Som ni märker har jag inte informerat er om mitt klännings-syeri. Men det är för att jag inte har gjort nåt på sistone. Jag satsar på nästa vecka då jag jobbar sent, för det känns lättare att få tid till det på förmiddagarna. Men jag har klippt till de "stadighets-banden" eller vad de heter. Så nu ska de sys fast i fodret som hör till överdelen.


Här kommer dagens norska ord:
Hettegenser(e?) = huvtröja

Höj höj

Inga kommentarer: