tisdag, mars 27, 2007

"Det kommer en daaag...!"

Det är en riktig upp-piggar-melodi det! Det är alltså "Tomorrow" från Annie, fast på norska..



Det gläder mig att omröstningen går så bra hittills! Så ni som röker eller snusar som vill ha bra karaktär - bara sluta!



Idag var jag och Malin på jakt efter disco-outfits..

jag har funderingar på att göra mitt afrokrull, som jag gör ibland. Problemet är bara att jag jobbar till kl 21 på torsdag, då festen är.. så då måste jag gå med afrokrull hela dagen på jobbet! Och det är jag aningen för feg för. Men vi får la se

Hur som helst hittade jag en top med små tryck som föreställde en tjej med afro, som jag köpte.. så då måste jag ju nästan ha det faktiskt...!



Idag har jag sytt en tygväska, som så många gånger förut. Men den här gången är det en liten dalahäst på :) Det blev sött


Dagens norska ord:

Tussi = Ior (i Nalle Puh)


Sjalabais

Inga kommentarer: