måndag, mars 26, 2007

Slentrian

Jag har blivit en slentrianbloggare, och det är verkligen inte bra!
Så jag tänkte att jag får skapa lite debatter och hetta här på bloggen. Jag kan ha veckans åsikt till exempel, eller så. Och så kan jag göra ännu mer omröstningar.
Det får bli min utvecklingsplan för att anti-slentrianisera min kära blogg. Jag vill att det ska vara mer kvalitet


Föresten så tror man ju inte att man nånsin ska bli stel. Eller jag har inte trott det iallafall. Men jag börja känna mig lite gammal och stel redan! Fast å andra sidan ska man väl inte jämföra med hur man var när man var som smidigast. well well jag är ju faktiskt snart närmare 50 än 0. Det är nu livet börjar, eller hur var det?

*Här börjar min kampanj mot en slentrianblogg*
Alla vet ju att det inte är särskilt bra att röka eller snusa. Men ändå finns det dom som gör det. Då menar jag att om man inte kan låta bli att göra detta så har man dålig karaktär. Det har säkert många av er hört förut att jag tycker. Och far, det är så, att trots att du är världens bästa far, så tycker jag så här :)
Men jag vill ju veta vad ni tycker

Har man dålig karaktär om man röker eller snusar?
Ja
Nej
Vet inte
Bryr mig inte
Free polls from Pollhost.com


Nu ringer mat och sovklockan..

Dagens norska ord:
Sopp = svamp

Adios

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är nog världens största motståndare mot tobak. I skolan har jag gjort ett argumenterande tal, en argumenterande uppsats och en argumenterande dikt mot det. Man är knäpp om man röker. Man sabbar både för sig själv och för andra! Rökare = Massmördare!

(mina åsikter ska inte alltid tas på allvar, det är kul att överdriva)

Anonym sa...

Vi betalar åtministingens en massa skatt!!!!!!!!!!!!!!!