torsdag, mars 08, 2007

Glömsk

Jag vet själv att jag kan vara en aning disträ ibland, även fast jag egentligen inte tycker det själv. Jag tycker att jag brukar ha koll på en del. Men glömsk tycker jag inte att jag har varit. Men det är jag nu. Och det är så störande!! T.ex. hela historien med den där jobb-telefonen som kommit med hem alldeles för många gånger. Och så glömmer jag andra saker hela tiden också. Jag skyller på Norge. Oslo har förglömskat mig.

Klänningsuppdatering: Nu har jag sytt ihop överdelens foder och thaisidenet. Men nu ska jag "Understich" nånting. Vilket jag inte riktigt förstår. Så jag avvaktar lite..

Snart dags för jobb, äter lite gröt och lagar lax som jag ska ha till middag på jobbet.

Tjallabais!
Nåt mer norskt ord får ni minsann inte förän imårrn.

Höj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet ju hur norrmän är, och du har väl helt enkelt blivit en sån, haha