torsdag, februari 01, 2007

Officiell undersökare

Nu ni ska ni få svara på frågor emellanåt. Men det kommer i slutet!

Pedo - jag ska på bröllop i sommar! Så det är till det som jag ska sy klänningen...

Idag var det banne mig mycket att göra på jobbet, men vi fick till det ändå! Bra jobbat av oss.

Och så har jag äntligen vågat flytta alla spanskapapper och böcker till bokhyllan. Jag har tänkt att jag inte har kunnat göra det förän jag har fått resultaten.. för annars kanske jag inte skulle klara det! Bara för att jag flyttat böckerna...


Nej nu kan jag inte hålla mig längre. Här kommer först dagens norska ord:
Vanskelig = svår

och här kommer veckans fråga!


Vilket land bor du i?!
Sverige
Norge
Annat land
Free polls from Pollhost.com


//EMS

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan eva, vilken hacker du är!

Evesie sa...

Jag vet!!! Värsta nerden...