onsdag, januari 31, 2007

Lunka på...

Nu har jag fått köpt mig tyg!
Fy vad jag tjatar om den där klänningen, men jag ser verkligen fram emot att sy den =)
Dock bygger jag kanske upp lite för höga förväntningar på mig själv. Men isåfall finns det ju klädbutiker som tur är. Som har andra klänningar om inte min blir bra menar jag.

Nästa happening är besök i Västerås. Väldigt kul ska det bli! Och senare kommer det en hel del familjemedlemmar och hälsar på. Men det är ju ett tag kvar till dess. Men längta kan man!

För annars är ju mitt liv så simpelt nu för tiden, utan spanskan :)
Undrar hur länge jag står ut. Jag har iofs inte pluggat spanska på en hel månad, men ändå. Som sagt. Jag ska ge den där kören en chans.

Jag gillade min vetenskapliga undersökning om määässsmöret förut! Ska nog fortsätta med vetenskapliga undersökningar framöver.
Jag tror man kan göra såna där undersökningar, där ni bara behöver klicka i ett alternativ och sen "rösta". Verkar helt hi-tech.
Jag ska undersöka det närmare!


Fy 17 alltså! Jag sitter och smygläser en resedagbok där de är på Nya Zeeland just nu. Helt underbart ser det verkligen ut!!! Förhoppningsvis får man uppleva det själv om inte allt för länge. ojojoj..

Dagens norska ord:
Jeg gleder meg = jag ser fram emot, jag längtar


Ave-Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har nog inte hängt med riktigt.. vad är det för klänning du ska sy? är den till nåt särskilt??