söndag, februari 25, 2007

Nattlig uppdatering

Kvällen har varit mycket festlig så den kräver faktiskt en uppdatering så här på nattkröken.

Vi började med förfest hos en lagkompis till Tessan. Väldans trevligt med massa kul och trevliga människor. Mest tjejer då.

Sen skulle vi gå vidare. Det stod mellan en gay-klubb och en karaeoke-bar. Vi hamnade till slut på gayklubben. Jag har aldrig varit på en gay-klubb innan, men det var himla trevligt. Många med snygga kortklippta frisyrer! =) Som jag blir avundsjuk på, men jag vågar ju inte klippa så kort själv. Dock blev karaeoke-suget för stort, så några av oss drog vidare till en karaeokebar. Där anmälde vi intresse för ett antal sånger..
Sen hände det roligaste på hela kvällen. Tyckte jag iaf. Vi stod på dansgolvet, och så råkade Felix spilla öl på en tjej. Hon blev skitsur. Då skulle jag med min snällaste stämma försöka förklara för henne att Felix är världens snällaste (för det är han) och han skulle aldrig göra något sådant med flit. "Men han hällde öl över mig!!" sa hon. "Ja - OK om han gjorde det så var det verkligen inte med mening". Sa jag. Då bad denna dam mig att flytta min f***a bort från dansgolvet. Men det gjorde jag inte. Så sa hon samma sak igen. Fast jag försökte bara se snäll ut, men då fick jag en rejäl knuff över bröstet...! Fast då kom en vakt och tog bort henne.
=)
Det tyckte jag faktiskt var lite småkul. Elakt nog.
Det näst roligaste är ett tips: Om du vill bli av med en efterhängsen raggare - tala om för honom att du är lesbisk (eller bög). Det fungerade för mig iallafall :)

Nu har jag tagit min återställande ägg-drink och ska sova.

Dagens norska ord ska ni få:
Klissblöt = Dyngsur eller pissblöt om man så vill

Howdie ho Heidi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar hur det hade fortsatt om vakten inte kommit... Kul lät det i alla fall, haha.

Anonym sa...

Ha ha...hamnade du i tjejbråk. Det måste dina lesbiska vänner tyckt om. :-)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA, festligt!! det skulle man inte tro att du blir inblandad i bråk, du som är sååå snäll!!! =)

Anonym sa...

Hehe, låter som en nattlig utflykt att minnas.. :)

Erik sa...

HAHA Eva har DU hamnat i krogslagsmål! Kors i taket! Vilken tur att du tyckte det va kul! Annars är det ganska vanlig reaktion att man blir lite arg...