lördag, februari 24, 2007

264 960 minuter

4416 timmar
eller
184 dagar
eller
6 månader!
Så länge har jag bott i Oslo nu. Inte illa när man tänker efter. Det går rysligt fort. Jag satt och kollade igenom min kalender vad jag gjort sen jag kom hit. Det känns som så kort tid ändå när man tänker tillbaka på det. Och när man ser framöver så flyger bara helgerna iväg och det händer massa kul framöver. Snart är det ju sommar inser man
Och i vår hinner jag förhoppningsvis med ett par utflykter och får en del besök. Det ser jag fram emot!! :)

Igår spelade vi match mot Sparta. De kom tvåa i NM och ingen i laget var väl direkt på hugget. Att spela match klockan 20.00 en fredagskväll är inte ett energipiller. Men det gick ganska fint ändå. Eller, vi förlorade med 6-1, men vi gjorde en helt OK match. (Målet var av mig :) )
Vi möter dom igen på söndag, imårrn alltså.

Idag ska jag städa (min städvecka) och kanske sy lite. Sen blir det eventuellt utgång. Det var ett tag sen nu för pensionären så det är kanske dags.

Nu har jag fått mig ett sånt fin cover till min iPod så nu är den fulländad.


Got to päänt some flääskes now

Dagens norska ord:
Agurk = gurka
Haha, de har satt A´et på fel ställe!!

Helg-hälsningar från Oslo

3 kommentarer:

Evesie sa...

Yes dom kom fram vettu L-Lina! Jag mailade dig tillbaka å väl?? Om de där jobb-breven?

Trevlig helg du med! kram kram

Anonym sa...

Haha, AGURK! Det måste nog vara mitt nya favoritord, även fast pyntepute och kuckelimonke är mycket svårslagna.
Grattis till målet! Så bra du är!
Många kramar!

Erik sa...

ÅÅÅÅ va du är ickepensionär, tom bytt skal på ipoden! du får berätta för mig hur den funkar, om ja ska köpa en sån eller inte.