måndag, februari 26, 2007

Ho-ho

Tack vare min berömda äggdrink mådde jag helt prima igår!
För er som vill ha receptet:
Knäck två eller tre ägg i ett glas, och fyll upp resten av glaset med mjölk. Vispa runt lite och svep. Garanterat ingen bakfylla dan efter*
Spelade alltså match mot Sparta igår igen, de vi mötte i fredags som kom 2:a i NM. Det blev "bara" förlust med 3-0 den här gången och vi gjorde det riktigt bra. Första perioden var det till och med vi som hade övertaget, så det var kul!


Idag har vi fått lite internkurs på jobbet om diverse saker. Bra och intressant. Så borde alla företag ha =)

Veckan blir händelserik; för det första jobbar jag 10 timmar per dag mån-tors, innebandymatch idag, träning imårrn, kör på onsdag!, kurs på torsdag eftermiddag. Och sen utflykt till helgen. Jag hoppas jag kan hinna med lite fika med hitflyttade Therese också, får se när det blir av


Aaa sånt är läget.
Är lite avis på er som är uppe i fjällen!!! Hoppas ni har det gött.

Dagens norska ord:
Kragebein = nyckelben
Kraveben kan man också säga om man är fin och bor på Frogner

Tjallabais

*Garantin utfärdas av Eva och kan under inga som helst omständigheter motsägas

1 kommentar:

Erik sa...

Oj det låter verkligen jätteäckligt! Men funkar det så kanske det är värt det...