tisdag, februari 06, 2007

Mitt nya anti-nerd-liv

Vi har kommit in i en nerd-trend här i kollektivet. När man kommer hem från jobbet sätter man sig i "stua" med sin laptop och nerdar. Och är osocial. Jag kan vara med i det här nerdandet tack vare (eller snarare på grund av) att jag fortfarande har den här macen som jag fått låna. Den är det bara att öppna upp och "köra igång" med. Men nu får det vara nog! Jag kan ju inte nerda varje dag. Så nu ska jag lämna tillbaka datorn och sluta nerda och börja vara vettig!
Oh yeah

Idag har jag jobbat, som vanligt. Och så har jag bokat tågbiljett hem till påsk =) Tidigt ute, jag vet. Men varför inte? Tåg till Sthlm och sen hemåt. Det var en ny och bra lösning jämfört med bussen! Fast bussen är också lysande för det mesta.

Innebandykamp idag, torsk tyvärr. Och inga poäng..


Heja Anja måste jag också få klämma in! De pratade om att det var nån lite mini-förändring i bindningarna, nån tejp-bit eller så, som gjorde´t. Men jag tror att det handlar om hennes enorma psyke. Annars vinner man nog inte VM.

Har bokat ny lins-kontroll igen då, eftersom jag ser suddigt med de nya linserna. Det blir nog bra!

Bara så ni vet så är jag fortfarande helt lycklig över att vara klar med spanskan!!! Wow wow wow

Dagens norska ord:
Kurv = korg (ibland blir det svorsk och då blir det korv) :) (Eva-humor)

Höj

Inga kommentarer: