onsdag, februari 07, 2007

Burr

Det är riktigt fuktigt rått kallt i Oslo just nu.
Jag har egentligen inget emot vintern - den är härligt och mysig (Peno!!) men jag ser ändå fram emot när man kommer kunna gå till jobbet i bara shorts och linne.. och blir lite brun och fräsch.

Vet ni förresten!!! Mamma säger faktiskt att om man sjunger i kyrkokör så kan man få gå på "jävligt häftiga fester"! Sådeså. =)

Min första dag i mitt nya anti-nerd-liv har börjat bra! Jag har läst bok i stuan istället. Yngve uttryckte det som att - OK du har gått från nerd till geek!

Nu ska jag träna hockey

Dagens norska ord:
Flöte = grädde

3 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ! Vinter är inte härligt... :)

Anonym sa...

Alltså jag vet ju inte helt säkert... men när man befinner sig i kyrkokörssällskap kanske man inte ska säga "jävligt häftiga fester" med just de orden i alla fall! :)

JOHAN sa...

Inse fakta Eva .. vi/du kommer alltid förbli smyg-nerdar, vare sig du vill eller inte!;)