måndag, februari 05, 2007

Guitar-hero

Jag berättade tidigare om Guitar-hero som man kan spela på Playstation 2. Nu har vi även fått gutar-hero här hemma! I form av en livs levande riktig akustisk gitarr! Jippie! Och Stine har en väldans trevlig låt-bok. Jag tycker vi borde ha allsångs-söndag här varje söndag. Och så ska vi inleda allsången med "Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen" varje gång :)
Så just nu klinkas det för fullt. Det finns en del svenska gamla klassiker där också. Fast jag skulle vilja lära mig nån gammal norsk slagdänga så jag kan imponera vid nåt bra tillfälle.

Här är man visst ledig på skärtorsdag. Helt perfa tycker jag, så passar det ännu bättre med hemresning för min del.

Om två helger ska vi spela NM! Det blir kul kan jag tro. Bo på hotell och allt :)

Dagens norska ord:
Hermetik = konserv (allt som är på konserv är alltså hermetiskt, konserverat)

Eve Mary

Inga kommentarer: