torsdag, februari 22, 2007

Korv med mos..

..är dagens kvällsmat
Sen ska jag ut på fika-tur och "äntligen" få lämna tillbaka den lånade datorn! No more nörding på riktigt.


Jag fick sytt ihop fodret till överdelen, och just nu så känns det ju helt överkomligt! he he
Men vänta bara tills kjolen ska rynkas och fästas. Men det går nog fint det å


Det är ganska så kyliga tider här i Oslo, precis som i Sverige vill jag tro. Meeen man får klä sig och inse att det snart blir vår :)

Det ska verkligen bli så kul att få börja sjunga!! Man blir faktiskt glad av att sjunga. Det är bevisat. Så ni som inte gör det - överväg att börja vettja

Jag blev påmind av Elit H att jag glömde Friidrott i min senaste fråga! Vilken tabbe! Men ni får väl kryssa i på "andra sporter" eller vad alternativet hette... Jag ser att gymnastik går ganska bra =)

Korv-lagnings-dags!

Dagens norska ord:
Esel = åsna

/Ave-Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst blir man glad av att sjunga?! Och vad roligt att du ska börja i kör! Själv är jag ju med i tre stycken och det är de som räddar veckan!

Erik sa...

Det tog ett bra tag innan ja fatta att Elit H va jag... trodde du kallade alla erik för elit. Det finns ju faktiskt bara en! Vill bara tillägga att när jag sjunger så blir ingen glad! Är inte alls lika bra som när ja va yngre, då brukade ja ju som du vet ha konserter inför stor publik på torget i leksand på taket på vår volvo...