onsdag, februari 21, 2007

Säljare!

Nu kan jag ALLT om säljteknik! Så passa er nästa gång ni kommer in på Clas. Då minsann kommer ni komma ut med allt ni aldrig trodde ni behövde :)
Nejdå. Men det har varit en bra och inspirerande dag tycker jag. En svensk engagerad karl hade vi som kursledare. God mat fick vi å

Nästa onsdag ska jag prova börja i en kör!!! (Förlåt Pedo - jag menar att jag ska börja ta privata rocklektioner). Det ser jag vekrligen fram emot. Då kommer jag vinna i Singstar med "Poison" helt överlägset efter det =)

Ska fortsätta lite på klänningen idag tänkte jag. Sy ihop överdelens foder kanske.

Snart har jag bott här i ett halvår. Det går så fort! Snart har det ju bannemig gått ett år.

Förresten Lina - postgången här i Norge är en aning labil.. väldigt tråkigt!! Men jag har fortfarande hopp.....


Dagens norska ord:
Skikkelig = väldigt, jätte

Hejdåååå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :D
Du kanske kan vinna med den låten, men lycka till om du hade tänkt vinna över mig på främling! Haha!
KRAM!

Anonym sa...

hehe, jag ska öva lite på alla mina singstar så är du välkommen hem på en utmaning!! har inte sjungit på länge nu.. singstar sjungs bäst på förfester och det blir ju inte så många nuförtiden..