tisdag, februari 27, 2007

Tro på mig? Tro på dig?

Eller vad var det den där låten med af Ugglas hette? Den har snurrat i mitt huvud ett tag nu, och jag måste säga att jag faktiskt gillar den. Jag vet inte om jag är helt ensam om det kanske. Även fast det låter konstigt och surt ibland när hon sjunger, så är det inte surt tycker jag. Utan det är rätt bra. Speciellt men bra.
Det var dagens åsikt


Vi har fortsatt med vår lilla internutbildning idag. Jag har lärt mig en del nytt, vilket är kul.

Idag har jag varit hos vår käre vän Vatan och handlat. Vatan är en tarkan-butik som är granne med oss. Det finns massvis av tarkan-butiker härikring. De har väldigt mycket bra grönsaker och frukt och en massa spännande varor och tillbehör som man aldrig sett förr, och som många gånger har etiketter där det står på ett annat språk, så man får ibland dra till en rövare och köpa grisen i säcken. Det är kul! Idag ska jag laga mig en kulinarisk wook med diverse grönsaker samt räkor. Tacka Vatan för det.

Jag och Yngve har glass (is på norska) som stående dessert. Är det så man laddar upp inför Beach 2007, Martin?? Ja det tror jag minsann

Dagens norska ord:
Kone = fru

Jag-vill-också-va-i-fjällen-hälsningar from Eve the sleve

1 kommentar:

Anonym sa...

Först avskydde jag den låten, men så brukar det vara med alla låtar första gången man hör dem, men nu gillar jag den, den är grym!
http://youtube.com/watch?v=c6uFfbxn0fw
Där kan du lyssna på den och se den.
Tror på dig heter den förresten.
Nästa år är det MIG du får rösta på!
Kramkram!