fredag, januari 26, 2007

Sköna förmiddagar

Dagens uppdrag 1: Laga mat innan uppdrag 2, eftersom jag inte vet om jag hinner hem mellan uppdrag 2 och uppdrag 4.
Dagens uppdrag 2: IKEA
Blev inställt pga en fyllesjuk sambo =) Därför blev matlagningen kl 9.30 lite overkill, men skönt att få det gjort!
Dagens uppdrag 3: Hitta mönster och tyg
Inte utfört än, men kommer med all sannolikhet att bli av!
Dagens uppdrag 4: Jobba


Skulle ha jobbat imårrn å, men jag jobbade förra lördagen utan att jag skulle ha gjort det - så imårrn är jag ledig! Härliga tider. Stick-och-virk-junta står på programmet.


Jag har ju provat mina nya "inne-linser" nu. De var la bra! Ungefär som de gamla vill jag nog påstå. Men väldigt mycket mer inne förstås...


Dagens norska ord:
Servant = handfat

Martin-citat:
Målmiss (Över och ut)
Tänk om jag också kunde komma på så bra ordvitsar!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns alltid bra att bli citerad på sidor som slutar med .com... Då känner man sig viktig!

Anonym sa...

Åh, jag vill oxå ha en syjundekompis! Fy vad roligt det vore!

Och jag vill oxå ha "inne-linser", mina är nog lite väl ute. I alla fall med tanke på att jag har använt dom två månader för länge, alltså tre månader. ;)

Kram kram!

Anonym sa...

Förresten Eva! Elvis Costello ska till dalhalla i sommar, du som snackat så myckt om honom...