lördag, januari 27, 2007

Härliga helg

Långledigt!! Så underbart

De skrattade åt mig i morse när jag gick upp.. min frisyr var inte den vackraste. Det är så flottigt så man kan göra tuppkam med det. Najs
Men det är säker en bra hemmagjord inpackning =)


Nu påstår Elit att man inte ska ha Ipod. Varför då? Jag trodde det var en lysande idé.

De ringde och frågade om jag kunde komma och jobba idag, för det var en del sjukdom på jobbet.. men jag sa nej. Det tog emot, för jag kunde väl egentligen ha jobbat. Men jag kände att jag ville ha lite ledigt faktiskt. Plus att jag nästan börjar känna mig lite småkrassli (haha nästan, börjar känna mig, "små-...") Men men. Jag ska ju på stickjunta dessutom

Å, jag kom på ett så bra norskt ord igår..!! Vad 17 var det..


Johan - det kommer snart kort på vattenkokaren! måste invänta mörkret ikväll bara, för bästa effekt...

Å, igår köpte jag "Änglar och demoner" fast på spanska - Ángeles y demonios. kan bli spännande att se hur mycket jag förstår =)


Nej men fy 17 nu måste jag ut i solen lite.

Dagens norska ord:
Penal = pennfodral

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du ska ha Fyttigrisen som dagens ord!