tisdag, januari 23, 2007

Minusgrader

Det är kallt här. Men det är så fint och klart på dagarna!

Har spelat innebandy idag. Riktigt kul, det var ett tag sen nu. Ett flax-mål blev det :)


Vi har lite olika spar-projekt här i kollektivet. Vi har nämligen en pant-sparbössa. Sen har vi en önskelista. Först på listan stod en micro - och den har vi fått oss nu. Nästa projekt är en vattenkokare. Och just nu har vi jordens hög med påsar fulla med pant =) Kan nog räcka till en vattenkokare vill jag tro..!


Sena veckor är bra, för man får sova lite längre än vanligt. Dåligt för jag missar träningarna. Men imårrn har jag bytt, så jag kan träna ändå, lysande

Dagens norska ord:
Damp = ånga (t.ex. dampstrykjärn)


Hej hå!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, innebandy.. I remember the time.. hockey... I remember that time, as well.. Jaja, vänta ni bara, I'll be back!!

Evesie sa...

:) Yes you will Pedo! Det tvivlar jag inte på...