onsdag, januari 24, 2007

Lite stel

Springer gör man inte så ofta nu för tiden. Som när man var liten menar jag. Så efter innebandymatcherna är jag en aning stel. Men det är ju rätt skönt.. så vet man att man gjort nåt.

Idag har jag hämtat nya provlinser! Hoppas att dessa är "inne" nu då.. :)
Ska kanske prova dom imårrn.

Tog upp lite rökt älghjärta ur frysen igår. Det smakar underbart kan jag säga!!!

Och så har jag varit och kollat in lite mönster och tyg. Ska sy mig en klänning till ett speciellt tillfället! Blir kul. Får kanske ta hit min Husky-Star (min symaskin) om den ska hinna bli klar nån gång! Svårt att välja tyg bara...

Jag överväger att köpa en Ipod. Men det får jag nog överväga ett tag till.


Dagens norska ord:
Halvannen / halvannet = en och en halv / ett och ett halvt
Och hur ska man förstå det? "Jag köpte den här kameran för halvannet år sedan". Det låter ju som ett halvt år!!
Men nu vet jag då...


Tjallabais

1 kommentar:

Erik sa...

Köp ingen IPOD, då förlorar du alla dina pensionärs- och kollektivpoäng! Dessutom är podden sämre än alla andra som kostar lika mkt. köp nån annan sort istället!