måndag, januari 22, 2007

Disträ

För 6e gången tog jag med mig jobbtelefonen hem i lördags. Förut var det lite komiskt - men det är det inte längre. Det sitter till och med lappar på väg ut ur damernas 0mklädningsrum, där det står "Har du nånting i fickan som du inte borde ta med dig hem?? Detta geller speciellt EVA" Och så lyckas jag glömma det på de få meter som det är mellan omklädningsrummet och herrarnas omklädningsrum, där jag ska sätta ifrån mig telefonen.
Jag får kanske stå för en egen telefon att ha på jobbet.

Vi var och såg hockey igår. De två lagen som leder "elitserien" i Norge. Vålerengen - Storhamar. Det var ungefär som Div. 1-hockey i Sverige. Men skoj ändå! 2700 personer på läktarna. Då var det alltså ett topp-möte. Kort och gott - Norge är ingen ishockeynation. Fast det visste vi kanske. Men de borde egentligen kunna vara det. Men de har satsat alla kort på längdskidåkning tror jag....


Sen vecka på jobbet den här veckan.

Jag ska på Timbuktu i mars med ett gäng på jobbet!!! Det blir nog cruel


Dagens norska ord:
Latterlig = skrattretande


Evil Eve säger Ove och ut

Inga kommentarer: