onsdag, januari 24, 2007

MacGyver

De visar Americas funniest homevideos flera gånger om dagen här. Det är helt lysande. Tänk om de också hade visat MacGyver flera gånger om dagen. Då hade jag aldrig flyttat härifrån tror jag.

Men har ni sett här? Han har gått och gift sig! Typiskt alltså...
Well. Det finns ett par till att välja på..


Har precis varit och tränat. Kul som vanligt!! Och jag fick låna äkta svensk tjärtejp av tränarn :) Blir många mål då vetni.

Nej, jag hade visst inget intressant att skriva! hehe
Och jag har väl dessutom skrivit ett norskt ord idag redan.

Så, until next time - Tadaaa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, var är dagens norska ord??

Anonym sa...

jag har lite problem med att kommentera.. det publiceras inte..

jaha, tänkte jag skriva, hade du redan skrivit ett ord... var det samma dag alltså?? är inte riktigt med, tror jag...

Evesie sa...

haaha! Du är för gammal för datorer Peno =) Hihi. nejdå.. Dumt att du har problem att skriva! Ibland tar det lite tid kanske? Innan det blir publicerat menar jag. hmm konstigt ändå. Ja, jag hade redan skrivit ett ord den dagen :D