tisdag, januari 30, 2007

Jippiiiiiiiii

Guess what folks?!
Jag klarade båda tentorna!!!!!!!!!!
Jag är så glad och lättad så ni anar inte!
Nu är jag liksom färdigutbildad. Nu har jag ett yrke. Det är lite svårt att fatta. Men som sagt - helskönt
Så nu håller jag på och grejsar med tillgodoräkningar hit och dit och ansökan om examen osv.

Tänkte hämta mitt mönster idag, men det hade inte kommit. Imårrn förhoppningsvis. Jag ska nog köpa tyg då också. Spännande!!

Just nu håller jag på och lagar mig lite mat.
Annars blir kvällen slapp. Skönt. Det var ju träning igår visst. Så jag kunde inte vara med på innebandymatchen. Kul med träning hur som helst.

JA, jag ser fram emot att bara ha jobb här nu framöver! No worries liksom. Nästan så att jag skulle ta och börja sjunga eller nåt. Ska nog kanske ge det en chans iallafall


Dagens norska ord, på Martins begäran:
Fyttigrisen = rackarns, fy bubblan o.s.v. Ett festligt men snällt "svärord"
Man kan också säga Fyttirackarn
Jag trodde länge att de sa bokstaven i istället för bokstaven y. Så då tänkte jag att det var ett lite väl fult ord att säga allt som oftast =) haha

//Evil Eve

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Åh, vad duktigt att klara utan din underbara lärares hjälp...

Evesie sa...

Hehe, tack ska du ha! Nu är jag inte alls missnöjd med kursen länge. haha! vilken medgångslirare jag är.

Anonym sa...

i istället för y...sluta tänka så koffert! :)

Anonym sa...

Heej!!!
Grattis EVA, va duktig du är!! heja heja...