tisdag, december 05, 2006

Tisdag

Det kænns som att det borde vara senare i veckan, eftersom jag jobbade i søndags.. men det ær "bara" tisdag. Men bra ær kanske det - då ær det lite længre till tentan =)


Jag førsøker lægga upp lite bilder då och då, och jag trodde jag skulle lyckas med det med den hær fina Mac´en men det gør jag inte! Får prova igen senare

Jag håller mig dig Erik - BOS borde helt klart børja blogga sjælv! Det skulle bli en succé utan dess like
Om du inte vill ha en egen blogg BOS så kan du få gæstblogga hos mig om du vill. Hehe, fast det gør du ju redan på ett sætt.
Grymma norgehistorier iaf. Jag har børjat skriva några på jobbet - på mitt "skrivbord" på datorn på jobbet. Mohaha. Jag ska ta den med kolhuvudet och polotrøjan idag kanske!

Dagens norska ord:
Bare hyggelig = ingen orsak

So long

Inga kommentarer: