måndag, december 04, 2006

Avklarad stædvecka

Førra veckan var min stædvecka.. tænk - man stædar en gång i månaden, men lægenheten ær ændå stædad varje vecka! Fantastiskt va? Det hænder ju inte nær man bor sjælv =)

Och igår var førsta dagen på mitt jobba-13-dagar-i-rad-maraton. Hehe, så illa ær det ju inte i och før sig, men ændå! Men jag får trots allt sova lite denna vecka, eftersom jag jobbar sent.


På fredag smæller det! Huh. Tenta-dags. Så de hær førmiddagarna ær det brutal-pluggning som gæller.
Jag ær aningen nervøs faktiskt, før jag ær inte helt øvertygad om att jag kan tillræckligt mycket.. men det ær væl bara att råplugga som sagt.


Dagens norska ord:
Ola-buksor eller dongeri-bukser = JEANS!!!!!!!!
hahaha
Ola och dongeri ær tydligen samma sak som denim typ.

//Ava-Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

För kännedom kommer storasyster med Rodgerrabbit och Johan, Charlie kommer ev. Det var meningen att Kristina och hennes son Kaj tillsammans med Liesel och hennes hugg och Lisas kusin Tomas´s flicka skulle komma. Vi träffade dom på skyltsöndagen. Du vet väl hur det är när kärringar skall hantera ett fordon: det går sönder!!!!!!!!
Enligt rapport från Anna så hade de fått igång Åpeln så de är på väg till Simrishamn.
Det är bara att säga SORRY!! Där gick dom miste om en tjälknöl med potatisgratäng med Västerbottenost, hade du varit hemma hade du fått HUSHÅLLSOST på din gratäng.
Som du förstår kommer vi att äta tjälknöl, men det går säkert bra även på en måndag!!!

Vet du vad norrmännen använder kålhuvuden till??

Som Lemigitation!!!!!!!!

Du får bara en idag.

LYCKA TILL PÅ TENTAN!!!!!!!!

Har du sett att jag är väldigt bra på !!!!!!!!!