onsdag, december 06, 2006

Perfekt att vara kvinna

Jag kom en bra anledning till min dåliga dag igår. PMS!! det ær så bra att vara kvinna ibland så man har nåt att skylla på. Dessutom har jag lite problematisk hy just nu - och det kan jag ju inte skylla på att jag æter massvis av "Nøtte", det goda pålægget som innehåller 99 procent socker. (haha)

Jadu Snoken (1.97cm lång?) gla och kæck ær den norska musiken. Førutom "Carpe diem" som ær ett norskt hip-hop band =) Fast det blir ju kanske extra kæckt! Men Anita får jag ta och kolla upp då...


Jag ska snart gøra mig lite køttfærssås och spaghetti som jag kan ta med till jobbet.

Visste ni att de sæger att det bor ca 50 000 svenskar hær i Oslo. Och det bor totalt ca 500 000 personer i Oslo - alltså ær var tionde person svensk! Rætt galet. De kallar oss ju som sagt før polacker - billig østeuropeisk arbetskraft =) Yeah that´s me!


Dagens norska ord:
Pokker = tusan/skit/sjutton/attans
typ tror jag =)


Howdie how Heidi

Inga kommentarer: