torsdag, december 07, 2006

7-sovare

Jag hade visst glømt att stælla klockan i morse. Och så vaknar jag kl 11!!! av att det ringer dessutom. Man kan ju undra hur længe jag sovit annars, før jag var inte helt pigg. Jag førstår inte.. jag har aldrig varit en sån 7-sovare! Och jag kan ju knappast påstå att jag ær trøtt eller sliten på något vis och behøver sømn. Man kan ju inte sova i ca 11 timmar.. Speciellt inte nær det ær tænkt att man ska ægna førmiddagarna åt spanska-plugg :)
mysko

Så nu sitter jag hær och ska æta frukost før att sen hugga tag i bøckerna.

Jag læser ju Glamourprinsessans blogg varje dag. Den ær rætt skoj faktiskt! Hon ska på nobel-festen.. och håller på och syr upp en klænning. Och det gick ett litet inslag på tv7 igår "infør" att hon skulle på nobelfesten.. kul!
Fast nær man tænker efter så ær det ju inte så intressant - men på nåt sætt så ær det det ændå.

Å, jag drømde nog om att jag åt Nøtte! haha, det bådar inte gott...


Dagens norska ord:
Snu dagene på hode = Vænda på dygnet

Hæpåer

Inga kommentarer: