fredag, december 01, 2006

Mac

Jag sitter hær med en Mac och tycker att det mesta ær upp och ner och bak och framvænt..! Men det går an.Det blir toppen att ha denna nær jag ska skriva mina tentor.. Den ær førhoppningsvis lite mer pålitlig och snabbare æn min kæra gamla stenåldersdator. MEN inget ont om den, før den funkar bra i øvrigt!

Idag ær det fredag! Hærligt hærligt. Ledig imårrn och så jobb på søndag, men bara till 14 så det ær ju grejt.

Och så har det ju æntligen blivit førsta advent!! Staken står ljus och fin i fønstret... vi hittade den igår hehe. Så nu ska det nog vara frid och frøjd hær i kollektivet. Och jag och Stine har precis slagit på førsta jul-CD´n før året. "Tænd ett ljus" ær ju en hemsk men hærlig klassiker!
Och våran paket-kalender ær så fin


Dagens norska ord:
Nisse = tomte

God-jul-stæmnings-hælsningar from Evesie

Inga kommentarer: