lördag, december 09, 2006

IKEA

Idag har jag skaffat mig ett nytt rum næstan! Iallafall kænns det som det. Det stora skrivbordet, som dock fyllde sin funktion, men var lite væl stort, har åkt upp på vinden, och nu har jag bara två konsoll-hyllor istællet. Hel-bra!!!! Nu ær det till och med lite utrymme mellan stolen och sængen =)
Jag var alltså på IKEA med Tessan idag och fixade detta.

Innan har jag jobbat idag. Från kl 6.30!! Och med tanke på att det var løningspils igår, så var jag hemma rætt sent = ca 4 timmars sømn. Men æn ær jag pigg. Ska och kolla på film ikvæll, och då lær jag væl kanske somna..


Jani, tentan gick væl... sådær. Det var vældigt knappt om tid och jag kænde inte riktigt att jag fick formulera mig så bra som jag ville. Men jag kunde inte gøra bættre, så det ær bara att hålla tummarna. Nu ska jag ivæg å se film!


Dagens norska ord:
Arbetsledig = arbetsløs
Det låter ju soft att vara arbetsledig tycker jag! =)

Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser du, du har ärvt lite talanger från farsgubben!! Nödvändigheten av lite sömn altså!!
För det vet du väl att Lisa kräver en massa sömn..